Поради

НАСТ окреслила тренди вітчизняного ритейлу

Національна асоціація учасників мережевої торгівлі (НАСТ) провела опитування ритейлерів, щоб визначити ключові тренди в розвитку вітчизняного ритейлу. Опитування проводилося в грудні 2016 – січні 2017 року, в ньому взяли участь близько 80 респондентів, які представляють російські торговельні мережі різного масштабу – від великих федеральних гравців до невеликих компаній, що володіють кількома магазинами.

Зі звіту НАСТ випливає, що основним трендом ритейлери вважають розвиток інструментів omni-channel та інтернет-продажів. Помітним трендом споживчої поведінки, на їхню думку, є пошук дешевих аналогів товарів, що подорожчали. Також вони відзначають зростання сегмента власних торгових марок. Криза підштовхнула мережі до вдосконалення програм лояльності, а серед торгових центрів намітилася поляризація – сильні зміцнюють позиції, а слабкі втрачають орендарів. При цьому формат магазину всередині торгового центру остаточно переміг стріт-ритейл, – фіксують експерти НАСТ.